Politica GDPR
SC Home Design By Andreea srl, CUI 45780097, inregistrat la Registrul Comertului cu nr J40/4636/2022, in calitate de operator de date cu caracter personal colecteaza si prelucreaza date in conformitate cu prevederile Legii nr. 677 din 21.11.2001, iar din 25.05.2018 si cu prevederile Regulamentului nr. 679 din 27.04.2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
Scopul documentului de fata este acela de a va informa in mod corect, specific si fara echivoc cu privire la modul, scopul in care aceste date sunt colectate, prelucrare, perioada pe care sunt pastrate aceste date, modalitatile de exercitare a drepturilor individuale precum si informatii legate de scopul secundar al procesarii, daca datele vor fi prelucrate intr-un alt scop decat cel pentru care au fost colectate de catre operatorii asociati.
In cadrul prelucrarii acestor date, tinem cont de legile in vigoare cu privire la protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal. In acest scop am efectuat un audit intern cu privire la modul de colectare, prelucrare si transmitere a datelor cu caracter personale, ne-am luat masurile tehnice adecvate si am stabilit o serie de proceduri interne tehnice si administrative, am realizat traininguri in cadrul echipei, in scopul constientizarii si responsabilizarii membrilor echipei.
Date personale colectate de siteul nostru
Daca sunteti client al siteului nostru, colectam si prelucram urmatoarele date, in scopul legitim al facturarii si livrarii in conditii optime a comenzilor:
– nume, prenumele dvs, in scopul livrarii acomenzii si intocmirii facturii fiscale conform legislatiei fiscale in vigoare
– adresa completa a persoanei care plaseaza comanda pe site, orasul, judetul, codul postal, in scopul livrarii comenzii si intocmirii facturii fiscale
– in cazul in care acest lucru este solicitat de client, numele, prenumele, o adresa secundara de livrare, alta decat cea de facturare si telefonul persoanei de la adresa secundara de livrare in scopul livrarii la adresa aleasa de client
– numarul de telefon si adresa de email, acestea fiind necesare in scopul confirmarii comenzii clientului si notificarii acestuia cu privire la expedierea comenzii. In baza procedurilor interne, comenzile continand produse realizate la comanda, toate comenzile plasate pe site se confirma si se discuta telefonic, urmand ca, in cazul in care acest lucru este necesar, sa se trimita pe mail sau prin alte mijloace, ex WhatsApp, fotografii cu pielea disponibila. De asemenea, emailul este necesar in scopul confirmarii trimiterii comenzii de catre platforma de comert online
– in cazul in care persoana opteaza pentru inscrierea la newsletterul companiei, fara a fi client, se colecteaza emailul in scopul comunicarilor de marketing.
– banca si contul bancar al persoanei care a plasat comanda, pentru ca, in cazul unui retur, sa se poata realiza plata contravalorii comenzii catre client.
– IP-ul de la care s-a plasat comanda, in scopul identificarii comenzilor plasate sub conturi false, de la acelasi IP, pentru a evita pierderile.
– parola stabilita de client, aceasta fiind criptata in baza de date si nefiind vizibila nici clientului, nici administratorilor
Daca sunteti vizitator, se inregistreaza doar acele date inregistrate de catre cookieurile acceptate de catre vizitator in momentul primei vizite pe site, prin intermediul ferestrei de notificare a politicii de cookieuri si descrise in pagina Politica de cookieuri.
Daca ati optat pentru inscrierea la newsletterul companiei, pastram in scopul comunicarilor comerciale adresa de email, precum si numele dvs.
Durata prelucrarii datelor cu caracter personal
Durata pastrarii si prelucrarii datelor cu caracter personal este legata de existenta contului de utilizator pe siteul nostru, datele fiind sterse la cererea explicita a detinatorului contului sau atat cat este necesar pentru realizarea scopurilor declarate prin intermediul acestei pagini. Datele necesare intocmirii facturilor sunt pastrate pe o perioada necesara indeplinirii obligatiilor legale (fiscale, arhivare) impuse de legea Romaniei.
Destinatarii datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal vor putea fi comunicate urmatoarelor persoane sau entitati, sau vor fi accesate de aceastea, ca parte a procesului zilnic de lucru:
– angajatilor firmei noastre in scopul bunei desfasurari a activitatii (confirmarea si prelucrarea comenzilor plasate in site, intocmirea facturilor si documentelor de expediere)
– colaboratorilor firmei, limitat, in scopul desfasurarii in bune conditii a activitatii firmei (firmele de curierar cu care firma noastra are contract, in scopul livrarii comenzilor, catre furnizorii de servicii de contabilitate)
– catre destinatar in momentul plasarii comenzii, prin intermediul emailului folosit la plasarea comenzii
– catre furnizorii de servicii de gazduire – xservers.ro
– catre furnizorii de servicii bancare prin platile in sine
– în situatiile în care aceasta comunicare ar fi necesara pentru atribuirea de premii sau alte facilitati persoanelor vizate, obtinute ca urmare a participarii lor la diverse campanii promotionale organizate de catre Home Design By Andreea srl prin intermediul Site-ului sau canalelor de promovare asociate, de exemplu pagina de Facebook, Instagram etc
– pentru efectuarea analizei datelor, testarea si cercetarea, monitorizarea tendintelor de utilizare si activitate, dezvoltarea caracteristicilor de siguranta si autentificarea utilizatorilor;
– pentru transmiterea de comunicari comerciale de marketing, în conditiile si limitele prevazute de lege;
– atunci când dezvaluirea datelor cu caracter personal este prevazuta de lege etc.
– catre furnizori ai unor servicii de marketing si promovare, automatizat si LIMITAT (prin intermediul cookieurilor), precum
Google.com, Facebook.com, Pinterest.com, YouTube.com, Instagram.com, PushEngage.com, Mailchimp.com
Informari cu privire la modalitatea de colectare a datelor si la acceptul de colectare
Fiecarui utilizator al siteului nostru i se prezinta la momentul primei vizite pe site lista modulelor ce colecteaza, intr-un fel sau altul, explicit sau implicit, date ce pot cadea in categoria datelor cu caracter personal. Acest lucru este realizat prin intermediul notificarii din partea de jos a siteului, notificare prin intermediul careia vizitatorul are posibilitatea de a accepta toate modulele sau individual (ex: Tawk.to, YouTube.com etc). In afara modulelor necesare, care tin de functionarea efectiva a magazinului, in cazul in care vizitatorul nu este de acord cu un anumit modul, functionarea acestuia este dezactivata, modulul in cauza nemai colectand date. De exemplu, in cazul in care vizitatorul nu este de acord cu datele colectate de YouTube prin intermediul inserarii codului YouTube in pagina noastra, il poate dezactiva.
In cazul in care vizitatorul se razgandeste cu privire la anumite module anterior acceptate, poate afisa din nou fereastra de setari prin accesarea meniului Arata setarile de cookieuri din meniul din partea de jos a siteului.
In cazul formularelor, acestea nu sunt transmise decat il situatia citirii si acceptarii politicii de colectare si protectie a datelor, acest lucru fiind certificat de bifele obligatorii din subsolul fiecarui formular ce impune acest lucru, precum:
– Creare de cont in magazin
– Autentificarea in cont
– Abonarea la newsletter
– Formularul din pagina de contact
– Comanda rapida
Drepturile persoanelor ale caror date sunt colectate
a) Dreptul de acces la date si la informare Persoanele ale caror date au fost colectate au dreptul de a fi informate cu privire la datele ce au fost colectate, scopul si durata colectarii acestor date.
b) Dreptul de interventie asupra datelor Persoanele ale caror date au fost colectate au dreptul de a obtine la cerere datele colectate, de a solicita corectarea, actualizarea, completarea sau stergerea acestor date, mai ales a datelor inexacte.
Cererea de modificare, actualizare, stergere a datelor va fi adresata in scris sau la adresa de email contact@perdeleandreea.ro si va cuprinde mentiuni cu privire la optiunea de comunicare a raspunsului, respectiv pe suport fizic sau electronic. Comunicarea raspunsului la asemenea cereri se va face in termen de 30 zile de la data primirii cererii.
c) Dreptul de opozitie Persoanele ale caror date au fost colectate se pot opune in orice moment prelucrarii datelor cu caracter personal ce le privesc, cu exceptia cazului in care acest lucru contravine legislatiei in vigoare (fiscale, de arhivare).
In acest scop, precum si pentru orice alt scop ce vizeaza datele cu caracter personal, persoanele vizate se vor adresa in scris pe adresa societatii sau pe email la adresa contact@perdeleandreea.ro, comunicarea raspunsului facandu-se in termen de 30 de zile de la data primirii cererii.
Pentru orice intrebare despre modul in care datele persoanelor vizate sunt utilizate sau daca sunt necesare orice lamuriri suplimentare in legatura cu orice aspect ce tine de prelucrarea datelor, acestea se pot adresa responsabilului cu protectia datelor din cadrul companiei, prin email contact@perdeleandreea.ro, prin post sau depunand personal o notificare semnata olograf la punctul nostru de lucru.